تحلیل پیچیدگی روشهای نقطه درونی برای بهینه سازی خطی مبتنی بر یک تابع خود منظم خاص

پایان نامه
چکیده

چکیده ندارد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

بررسی پیچیدگی الگوریتم نقطه درونی برای بهینه سازی خطی و نیمه معین بر اساس توابع هسته با جمله مانع مثلثاتی

در این پایان نامه، یک روش نقطه درونی اولیه-دوگان برای بهینه سازی خطی و نیمه معین براساس تابع هسته جدید با جمله مانع مثلثاتی ارائه می شود. نشان می دهیم که کران تکرار برای روش بهنگام سازی کوچک و بهنگام سازی بزرگ به ترتیب عبارتند از o(?n log n/?)‎‎‎ و o(n^(3/4) log??n/??)‎‎‎، که این کران پیچیدگی، بهتر از کران پیچیدگی به دست آمده از تابع هسته ی کلاسیک است.

15 صفحه اول

یک روش نقطه-درونی اولیه-دوگان بهنگام سازی بزرگ دینامیکی برای بهینه سازی خطی

روش های نقطه-درونی اولیه-دوگان برای حل بسیاری از مسائل بهینه سازی موثر می باشند، از لحاظ تئوری بهترین کران پیچیدگی شناخته شده برای الگوریتم های با طول گام کوتاه، در مقایسه با الگوریتم ها ی بهنگام سازی بزرگ بهتر است ولی در عما الگوریتم های بهنگام سازی بزرگ موثر واقع شدند که این پدیده را شکاف بین تئوری و عنل می نامند. ‎در این پایان نامه ابتدا برخی ویژگی های تابع نزدیکی خود-منظم برای مسائل بهین...

15 صفحه اول

یک روش نقطه درونی اولیه - دو گان گام وفقی برای حل مسائل بهینه سازی خطی

در حل مسائل بهینه سازی خطی به روش نقطه درونی توابع هسته نقش مهمی ایفا می کنند. در این پایان نامه به معرفی چند دسته از توابع هسته پرداخته یک روش گام وفقی را با استفاده از یک تابع هسته معرفی می نمائیم. و نشان می دهیم بهترین پیچیدگی محاسباتی با استفاده از این روش از مرتبه رادیکال ان تاو لگاریتم ان اپسیلون می باشد که تا کنون به دست آمده است.

15 صفحه اول

روشهای نقطه درونی برای حل مسائل برنامه ریزی خطی

برنامه ریزی خطی مساله ای است با مینیمم سازی یا ماکزیمم سازی یک تابع خطی، همراه با محدودیت های خطی به صورت مسای یا نا مساوی است. اولین روش برای حل این مسائل روش سیمپلکس بود که درسال 1947 توسط [6] gorge dantzigارائه شد. حتی بعد از این که klee و minty در [13] ثابت کردند که پیچیدگی روش سیمپلکس چند جمله ای نیست، این روش همچنان برای حل مسائل برنامه ریزی خطی استفاده می شد. اولین الگوریتم زمان چند جمل...

15 صفحه اول

روش های نقطه درونی برای حل مسائل مکمل خطی با استفاده از یک تابع هسته ای

برای حل مسائل مکمل خطی روش های زیادی وجود دارد. از بهترین روش ها برای حل این مسائل روش های نقطه درونی را می توان نام برد.این روش ها خود به دو قسمت تقسیم می شوند: روش های نقطه درونی شدنی وروش های نقطه درونی نشدنی.روش های نقطه درونی شدنی با یک جواب شدنی اکید شروع می شوند و الگوریتم به گونه ای طی می شود که شدنی بودن جواب ها در طول الگوریتم حفظ شود.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه تبریز - دانشکده علوم ریاضی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023